ONBOARDING KLIENTA:
jak się przygotować do spotkania wstępnego?
spotkanie: jak sprzedać swoje usługi?
co po spotkaniu?
jak zatrzymać klienta na dłużej?
WARSZTATY NA ŻYWO z gościem (data do ustalenia)
Projektowanie ścieżek zakupowych
TIPY na zaangażowanie społeczności:
BONUS: Miejsce do pracy w domu trampoliną do sukcesu – spotkanie z architektką wnętrz.
1. Mierzenie efektów działań online
Wprowadzenie do kluczowych wskaźników efektywności (KPIs) w biznesie online.
Jak wybrać odpowiednie wskaźniki dla swojego celu i branży?
2. Analiza danych: jak interpretować statystyki
Jak czytać i rozumieć dane z platform społecznościowych i narzędzi analitycznych?
Identyfikowanie trendów w zaangażowaniu, zasięgu i konwersji.
3. Tworzenie raportów i ich znaczenie dla strategii biznesowej
Jak tworzyć czytelne i zrozumiałe raporty, które faktycznie pomagają w podejmowaniu decyzji?
Przykład struktury raportu (miesięcznego) dla małych firm i soloprzedsiębiorców.
4. Narzędzia ułatwiające analizę i raportowanie
Wskazówki dotyczące prostych sposobów mierzenia wyników bez zaawansowanych narzędzi.
1. Planowane zmiany na Instagramie – pomysły na ich wykorzystanie w budowaniu biznesu.
2. Treści, które sprzedają – WARSZTATY NA ŻYWO Z COPYWRITEREM – 10 GRUDNIA.